سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قاصدک پر طلایی(حمیدرضا قدرتی)
09132147634***09190424302****09136931595
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
.


مردم می گویند، ” آدم های خوب را پیدا کنید و بدها را رها کنید.” اما باید اینگونه باشد، ” خوبی را در آدم ها پیدا کنید و بدی آن ها را نادیده بگیرید. ” هیچکس کامل نیست********دنیا هم به آدمهای خوش بین نیاز دارد هم به آدمهای بد بین چون افراد خوش بین هواپیما میسازند،افراد بدبین چتر نجات!
آرشیو وبلاگ

با سلام و عرض ادب

به درخواست تعدادی از دوستان میخواهم به افرادی که بدنبال کار وکسب و کار هستند کمکی کنم.شرکت پیشگام تجارت آسیا و شرکت نگین صادر خاتم از تمامی افرادی که تقاضای کار و شغل دارند دعوت به همکاری مینماید.از تمامی استانها نیرو گرفته میشود.با همکاری با این شرکتها دیگر نگران درآمد خود نباشید.. هیچ هزینه و یا مدرک خاصی از شما نمیخواهیم فقط کافیست روابط عمومی بالا و آشنائیت کامل با استان خود داشته باشید.

لطفا تقاضامندان اطلاعات خود  اعم از سن،محل زندگی،مدرک تحصیلی(مدرک خاصی نمیخواهیم)،زمینه ای که در آن سابقه کاری دارند( الزامی نمی باشد) را به ایمیل اینجانب ارسال نمایند.برای اطلاعات بیشتر می توانید با مدیر وبلاگ تماس بگیرید

09132147634

goldaste1211@yahoo.co.uk




موضوع مطلب :

جمعه 91 مهر 28 :: 8:14 عصر

عزیزا کاسه چشمم سرایت        میان هر دو چشمم جای پایت

ازآن ترسم که غافل پا نهی باز   نشیند خار مژگانم به پایت

 

دل شادازدل زارش خبرنیست   سلامت روز بیمارش خبر نیست  

نه تقصیر تواین رسم قدیمه      که آزاد از گرفتارش خبر نیست

 

هرآنکس عاشق است ازجون نترسد   عاشق از کنده و زندون   نترسد

دل عاشق بود گرگ گرسنه         که گرگ ازهی هی چوپان نترسد

 

غم عشقت بیابان پرورم کرد       هوای بخت بی بال و پرم   کرد

بمو گفتی صبوری کن صبوری      صبوری طرفه خاکی بر سرم کرد                       « بابا طاهر»




موضوع مطلب :

سه شنبه 91 مهر 25 :: 9:43 عصر

تو را دوست دارم...

تو را به جای همه ی کسانی که نمیشناسم،

دوست دارم.

تو را به جای همه ی روزگارانی که نمی زیستم،

دوست دارم.

برای خاطر عطر نان گرم و برفی که آب میشود،

وبرای خاطره ی نخستین گناه؛

تورا بخاطر دوست داشتن دوست می دارم،

تو را به جای همه کسانی که دوست نمی دارم

دوست دارم..........




موضوع مطلب :

پنج شنبه 91 مهر 20 :: 10:10 عصر

 

 صبوری را خوب به من آموختی...خدای مهربانم...

خدایا شکرت

بابت همه داشته هام و همه نداشته هام که تو صلاح دونستی

خدایا شکرت

بابت همه خوبی ها و مهربونی هات

می خوام با صدای بلند داد بزنم

خداجون بی نهایت دوستت دارم.



موضوع مطلب :

سه شنبه 91 مهر 18 :: 10:0 صبح

دکتر کریستوفر شیتل، متخصص دانشگاه ایالتی پن در این باره اظهار داشت: کسانی که ایمان خود را از دست می‌دهند، سلامت خود را بیشتر به خطر می‌اندازند چون این افراد بیشتر به سیگار و الکل روی می‌آورند و هم چنین بیشتر مستعد استرس و افکار و احساسات منفی هستند. بعلاوه نداشتن یا ضعف ایمان موجب از دست دادن دوستان می‌شود.

خطر سلامتی با از دست دادن ایمان

 

بررسی‌ها نشان می‌دهد: افراد با ایمان و معتقد معمولا از رفتارهای ناسالم مثل کشیدن سیگار و مصرف الکل به دلیل هماهنگی با هم گروهی‌های خود دوری می‌کنند و این گروه‌ها ساختارهای حمایتی رسمی و غیررسمی را برای تقویت سلامت مثبت ایجاد می‌کنند.

به گزارش روزنامه تلگراف، پیوندهای اجتماعی متعلق به این گروه‌ها هم چنین فاکتور مفید دیگری برای بهبود سلامتی افراد است. این یافته حاصل انجام آزمایشاتی روی 423 داوطلب بین سالهای 1972 تا 2006 است.

متخصصان تاکید دارند: گرایش به رفتارهای ناسالم سبب می‌شود از دوستان و یا اعضای خانواده‌تان فاصله بگیرید و وقتی آنها شما را ترک می‌کنند غمگین و افسرده می‌شوید که پیامد آن ایجاد استرس روانی و احساسات منفی است که سلامت جسم و روان شما را به خطر می‌اندازد.




موضوع مطلب :

دوشنبه 91 مهر 17 :: 10:0 صبح

سلام.از امروز به کمک تمامی شما دوستان عزیز و بازدیدکنندگان محترم میخواهیم یک حرکتی انجام دهیم.هرکی درد و دل عاشقانه و یا .... داره میتونه اینجا بگذاره تا سبک بشه...لذا از تمامی شما حامیان و دوستان عزیز درخواست میشود که همگی خاطرات و درد و دلهای خود را در این قسمت بگذارید تا دیگران از تجربه ها و یا درد و دلهای شما در زندگی خود استفاده کنند.چون به گفته ی امام علی (ع) ما باید از تجربه ی دیگران استفاده کنیم چون زمان برای تجربه کسب کردن خیلی کم است.خواهشمندم کم کاری نکنید.ممنون




موضوع مطلب :

یکشنبه 91 مهر 16 :: 2:29 عصر

متخصصان تغذیه توصیه می کنند مصرف دو واحد آجیل در طول روز تا حدودی انواع پروتئین ها، ویتامین ها، روغن و املاح لازم برای بدن را تأمین می کنند.

آجیل ها حاوی ویتامین E هستند که آنتی اکسیدان فراوانی در آن یافت می شود و مصرف بیش از اندازه آن چاقی را به همراه دارد و بهتر است در طول روز به صورت یک تا دو واحد یعنی به اندازه نصف لیوان مصرف شود تا از بروز چاقی جلوگیری کند.

آجیل به خاطر داشتن چربی روغن زیاد که از نوع غیره اشباع هستند و به دلیل قرار گرفتن در مجاورت نور آفتاب و مدت زمان زیاد نگهداری زود کپک زده و اکسیده می شوند و بوی نا و کهنگی را به همراه دارد و لازم است آجیل را به صورت خام و بدون نمک مصرف کنید.

افرادی مانند کودکان و سالمندان که مجبورند آجیل را به صورت پودر استفاده کنند بهتر است آنرا در حجم کمتری و بدون نگهداری طولانی مدت مصرف کنند به این دلیل زمانی که این مواد در مقابل هوا قرار می گیرند زود کپک زده و چربی هایشان تخریب می شود و در نتیجه خاصیت غذایشان را از دست می دهند.

بهتر است آجیل ها را در ظروف بلوری، استیل، شیشه، کدر، درب دار و در محیط خنک و تاریک نگهداری شود و مصرف بیش از اندازه آن عوارضی همچون چاقی، افزایش فشار خون و چربی خون را دارد که باعث بروز بیماری های قلبی و عروقی می شود.




موضوع مطلب :

یکشنبه 91 مهر 16 :: 10:0 صبح